با توجه به كاهش فروش جهانی
مرسدس بنزهای برقی جدید مشتری خواهد داشت؟
به گزارش شاپ کار، درآمد گروه مرسدس بنز در سه ماهه دوم به علت کاهش شدید فروش خودرو های برقی سواری و کاهش تقاضا در چین، ۱۹ درصد کاهش پیدا کرد.
به گزارش شاپ کار به نقل از ایسنا، مرسدس اعلام نمود که درآمد پیش از بهره و مالیات به ۴.۰۴ میلیارد یورو کاسته شده است. این شرکت چشم انداز حاشیه خودروسازی خویش را اندکی از ۱۲ درصد به ۱۱ درصد کم کرد.
مرسدس به فهرست رو به رشد خودروسازانی پیوست که با تقاضای ضعیف تر در چین و کاهش خرید خودرو های باتری دار در اروپا مقابله می کنند، بعد از آنکه دولت ها آغاز به کاهش یا پایان دادن به مشوق های مالی کردند. تنها بی ام و، بزرگ ترین رقیب مرسدس بنز در خودرو های پریمیوم، بعد از عرضه چندین مدل باتری جدید، این روند را در اروپا کاهش داده است.
فروش جهانی خودرو های سواری مرسدس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۳.۷ درصد کاهش به حدود ۴۹۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسید و فروش خودرو های تمام برقی یک چهارم کاهش پیدا کرد. با استناد به تغییرات مدل و کاهش تقاضا در چین، فروش مدلهای رده بالا ۱۷ درصد کاهش پیدا کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، مرسدس برنامه های برقی سازی خویش را کاهش داده است، چونکه آماده می شود تا بیشتر روی خط تولید خودرو های موتور احتراقی خود هزینه کند. در عین حال، بعد از آنکه نسل اول خودرو های باتری دار آن کمتر از حد انتظار بود، می خواهد مدلهای تمام الکتریکی جدیدی را عرضه نماید.
منبع: shopcar.ir
ن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب