نخستین المپیاد مهارتی ویژه عاملیت های بهمن موتور انجام شد
شاپ کار: المپیاد فنی و مهارتی عاملیت های گروه بهمن انجام شد و در این رقابت، عاملیت های گروه بهمن، طی سه مرحله توانایی و مهارت های فنی خودرا به چالش کشیدند.
به گزارش شاپ کار به نقل از گروه بهمن، خسرو خسروی فر، قائم مقام معاونت خدمات بعد از فروش درباره ی جزییات این رقابت، اظهار داشت: «مرحله اول این رقابت، عاملیت ها در یک آزمون کتبی شرکت کردند و نفرات برتر به آزمونی که سوالات پیچیده تر و تخصصی تری داشت حاضر شدند و به سوالات پاسخ گفتند.» وی در همین افزود: «افرادی که بالاترین نمره را کسب کردند به مرحله عملی المپیاد دعوت شدند.» قائم مقام معاونت خدمات بعد از فروش گروه بهمن در توضیح این رقابت اظهار داشت: «در هر مرحله ایرادات فنی، که توسط طراحان سوال مسابقه طراحی شده بود که عاملیت ها باید با ثبت رکورد، عیوب را برطرف کنند. در مرحله سوم قطعات خودرو باز شده، که در این مرحله عاملیت ها باید مهارت مکانیکی خودرا محک بزنند.» خسروی فر، درباب هدف از برگزاری این رویداد رقابتی اظهار داشت: «این رقابت برمبنای استاندارد شرکت مادر تهیه و تدوین شده است و قصد ما از طراحی این مسابقه ارتقا کیفیت ارائه خدمات عاملیت های گروه بهمن باید به استانداردهای بین المللی است. داوران این رقابت از شرکت سازنده اصلی خودرو دعوت شده بودند.» وی با اشاره به این که کارشناسان پذیرش نیز المپیاد ویژه خودرا دارد، اظهار داشت: «برای کارشناسان پذیرش نیز المپیاد متناسب با نیازهای آنها طراحی شده و آنها رقابت ویژه خودرا دارند. کارشناسان پذیرش باید طی ۹ مرحله پذیرش را بطور صحیح و دقیق اجرا کنند.» زارع تاکید کرد، اگر کارشناسان پذیرش به درستی از رانندگان گزارش بگیرند، رفع عیب محصول دقیق تر به انجام می رسد. همین طور در همین رابطه حمیدرضا زارع، رییس آموزش فنی گروه بهمن اظهار داشت: «هدف از برگزاری این رقابت، افزایش میزان توانمندی عاملیت ها و در نهایت جلب خشنودی و رضایتمندی مشتریان گروه بهمن است و نفر برتر این رقابت برای یک دوره آموزشی به کشور چین اعزام خواهد شد.» رییس آموزش فنی گروه بهمن همین طور از برگزاری رقابتی در عرصه خودرو های تجاری تولیدی گروه بهمن آگاهی داد.
منبع: شاپ كار
ن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب